3 Mayıs 2009 Pazar

ELMALI TATLI















Ben bu pastayı yıllar once mersinde yapıyordum .Aradan zaman geçince unuttum.aklıma ğeldi ve tekrar yapmak istedim ve arkadaşlar çok beğendi.Yapılışı çok kolay olan bu tatlı çok da hafif. 5tane elmayı(ben sarı elma kullandım)soyup ortadan kesip bir tencereye yerleştirin.Üzerine üç kaşık şeker koyup bir bardak su ile yumuşayana kadar pişirin (ben 5dk pişirdim).Muhallebisi icin 4kaşık un bir kilo süt bir bardak şeker ve bir yumurtayı karıştırıp kaynayana kadar karıştırın.kaynayınca bır kaşık margarin koyun.Başka bir yerdecevizve tarçını karıştırıp elmaların ortasınakoyun.üzerinebırer tane eti burçak koyup borcama yerleştirin.burçaklar altta kalacak şekilde. Üzerine muhallebiyi dökün ve ister ceviz ister hindistan cevizi ile süsleyin.

Hiç yorum yok: